Termeni și condiții de livrare
Livrarea produselor se face în 3-4 zile lucrătoare de la momentul confirmării comenzii. Produsele sunt livrate prin firme de curierat, atât pe teritoriul României cât şi în ţările selectate ale Uniunii Europene. Factura ce însoţeşte produsele ţine loc de contract de vânzare-cumpărare, conform legislaţiei române, iar semnarea documentelor însoţitoare (factura, awb curier) confirmă acceptarea produselor de către client.
Recepţia produselor la primirea coletului.
În cazul în care clientul are o sesizare în privinţa produsului, acesta o poate adresa prin email la adresa express@califarm.ro sau telefonic la numărul 0756550499.
Politica de prețuri
Prețurile sunt exprimate în RON și conțin TVA.
Contact
Numele companiei:
Date fiscale:
Adresa:
Telefon:
Email: info@calivita.ro (timp de răspuns max. 1 zi lucrătoare), mesagerie instantă – live chat pe site în intervalul luni-vineri 9-21:00 (timp de răspuns max.4 h)
Modalităţi de plată
PFA HGC. pune la dispoziţia clienţilor săi mai multe posibilităţi de plată a produselor comandate:
- Ramburs la livrarea produselor;
- Plată prin transfer bancar (cu ordin de plată), în avans, în contul:
- RO64 BRDE 360S V069 9410 3600, deschis la BRD Societe Generale Timisoara
- Plată on-line
Sistemul de plată on-line
Este dezvoltat de către netopia-payments.com şi presupune efectuarea plăţilor prin intermediul cardurilor într-un mediu securizat.
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
În vederea finalizării tranzacţiei în condiţii optime va trebui să furnizaţi:
- Numele posesorului de card
- Codul cardului (cele 4 grupe de cifre menţionate pe faţa cardului, fără spaţii)
- Data expirării cardului
- Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului înscripţionate pe banda cu semnătură)
Pentru plata cu cardul, tranzacţia va apărea pe extrasul de cont cu numele Calivita.
Plata în rate
Pentru plata în rate se poate folosi cardul de la Banca Transilvania – Star BT , Garanti BBVA , Credit Europe Bank sau Alpha Bank.
- Cu cardul de la STAR BT emis de Banca Transilvania
- Card Avantaj, primul card de credit în lei emis sub sigla MasterCard de către Credit Europe Bank
- Bonus Card, emis de Garanti BBVA
- cardurile de cumpărături de la Alpha Bank
Programul de plata în rate fără dobândă este disponibil pentru cumpărături online pe site-ul www.califarm.ro în 3,4,5,6 rate fără dobândă, la orice comandă.
Acum e mai uşor să cumperi tot ce îţi doreşti cu cardul STAR de la Banca Transilvania.
Ţi-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poţi să plăteşti în 2, 3, 4, 5, 6 RATE fără dobândă.
Sunt incluse în programul STAR Card cardurile de cumpărături: STAR Forte, STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic şi BT Flying Blue Premium
Dacă nu ai unul dintre cardurile din programul STAR aplică aici şi plăţile online devin mai simple ca oricând:
- Rate fără dobândă
- Perioadă de graţie de până la 56 de zile
- Comision zero la toate cumpărăturile
- Plăti sigure pe internet
Intră pe www.starbt.ro şi află toate avantajele programului STAR.
0800 80 2273(CARD) Apel gratuit din orice reţea naţională, fixă sau mobilă
*8028 Apelabil din orice reţea natională, fixă şi mobilă
0264.594.337 Apelabil din orice reţea, inclusiv internaţional
Modalităţi de livrare
Pentru livrarea coletelor, Calivita România utilizează serviciile de curierat rapid oferite de GLS România, Transilvania Post şi Fan Courier. În funcţie de zona de livrare, durata medie şi costurile de livrare, firma de transport va fi selectată automat. Timpul de livrare variază între 3-4 zile de la data comenzii online.
Costuri de transport
Oferim transportul gratuit în următoarele cazuri:
- TRANSPORT GRATUIT la comenzi online de minimum 2 produse, pe teritoriul României
- TRANSPORT GRATUIT la comenzi online plătite cu cardul bancar
Pentru comenzile care nu se încadrează în condiţiile de transport gratuit, costul de expediere este de 15 lei.
În cazul produselor digitale (programe extra pentru Bioharmonex), după efectuarea plăţii online se va primi automat un email cu detaliile despre accesarea produselor, clientul intrând imediat în posesia produselor achitate.
Returul produselor
Dreptul de retragere
Dreptul de retragere şi returul produselor sunt cele prevăzute de OUG 34/2014 şi Directiva 2011/83/UE.
Aveţi asigurat un interval de 14 zile pentru exercitarea dreptului de retragere, începând de la data în care intraţi în posesia fizică a produselor, fără niciun fel de penalităţi şi fără invocarea unui motiv.
Exercitarea dreptului de retragere trebuie să fie exprimată neechivoc, prin trimiterea unui email la adresa express@calivita.ro, specificând numele complet, codul de membru, CNP-ul, numărul de telefon de contact şi contul bancar. Vă vom transmite în cel mai scurt timp prin email confirmarea primirii deciziei de retragere.
Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare generate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cea mai ieftină livrare standard oferită de noi.
Rambursarea sumelor se va face doar după primirea de către noi a coletului/coletelor conţinând produsul/produsele pentru care aţi exprimat dreptul de retragere.
În cazul coletelor plătite ramburs sau prin ordin de plată, vom efectua rambursarea sumelor prin ordin de plată în termen de maximum 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră.
În cazul plăţii cu cardul, vom folosi acelaşi canal de rambursare, dacă nu primim de la dumneavoastră în mod expres o solicitare de rambursare prin ordin de plată. Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe acelaşi card utilizat la tranzacţionare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptul returului.
Dacă este anulată o tranzacţie cu cardul, banca emitentă va debloca suma blocată din contului clientului în termen de 1-30 de zile, în funcţie de politica acesteia.
Indiferent de metoda aleasă pentru rambursare, nu vom percepe niciun comision suplimentar.
Returul produselor
În cazul exercitării dreptului de retragere va trebui să suportaţi direct costul returnării produselor. Acest cost poate varia, în funcţie de soluţia aleasă şi de tarifele firmei de curierat alese.
Vă rugăm returnaţi produsele la adresa Calea Aviatorilor Nr.18, 307200 Ghiroda, judeţ Timiş în maximum 14 zile de la exercitarea deciziei de retragere. Depăşirea termenului de 14 zile poate atrage pierderea dreptului la retragere, mai ales în cazul produselor cu termen scurt de expirare (alimente, suplimente alimentare etc.).
Nu este acceptată returnarea produselor prin firme de curierat care nu asigură livrarea la adresa destinatarului (de exemplu, Poşta Română).
Sunteţi responsabil pentru diminuarea valorii produsului/produselor atât pe perioada posesiei acestora cât şi pe parcursul procedurii de retur, cauzate de stocarea şi/sau manipularea neglijentă, păstrarea în condiţii neconforme (care nu respectă condiţiile de manipulare şi stocare prevăzute de producătorul produsului) sau orice alte acţiuni de natura de a afecta integritatea fizică şi calităţile produselor.
Condiţii speciale pentru produsele alimentare
Sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, precum şi produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.
Informare medicală
Suplimentele alimentare ajută la menţinerea sănătăţii şi pot completa eficient tratamentul medicamentos prescris de medic; cu toate acestea, ca în cazul oricărui aliment, uneori ele pot interacţiona cu medicamentele.
Pentru a evita problemele de sănătate, recomandăm citirea cu atenţie a etichetei şi respectarea instrucţiunilor, precum şi urmarea sfatului medicului, în special în cazul femeilor însărcinate sau care alăptează, persoanelor care suferă de boli cronice, alergii şi / sau alte boli cronice în familie, urmează să fie supuse unei intervenţii chirurgicale sau urmează un tratament medicamentos (pe termen lung).